Serwis i reklamacje

W celu zg³oszenia reklamacji prosimy o szczegó³owe wype³nienie formularza. Po otrzymaniu zg³oszenia skontaktujemy siê w ci±gu 48 godzin celem realizacji. Otrzymaj± Pañstwo e-mail/SMS z adresem wysy³ki oraz numerem zg³oszenia.


Procedura wysy³ki na serwis.


1. Po otrzymaniu wiadomo¶ci e-mial/SMS z adresem wysy³ki nale¿y zapakowaæ zakupiony produkt.

2. Do produktu nale¿y do³±czyæ kartkê z napisanym NUMEREM ZG£OSZENIA !!! (produkt wys³any bez numeru zg³oszenia spowoduje du¿e opóznienie w realizacji naprawy,a nawet odes³anie do adresata bez podania przyczyny).

3. Tak zapakowany produkt nale¿y wys³aæ .
(forma wysy³ki dowolna : KURIER / POCZTA).

Wype³nij formularz serwisowy:

Imie i Nazwisko lub Nazwa Firmy: *
E-mail: *
Nr.telefonu: *
Dowód zakupu (nr.paragonu lub faktury): *
Nazwa produktu: *
Opis usterki: *
 

 


Informacje o statusie naprawy otrzymaj± Pañstwo na wskazany e-mail/SMS.
Dzwoni±c z zapytaniem prosimy o przygotowanie numeru zg³oszenia celem szybkiego zweryfikowania zg³oszenia i uzyskania informacji telefonicznej.

tel: 881-355-653
e-mail: olsznet@wp.pl


W razie w±tpliwo¶ci dotycz±cej wysy³ki prosimy o kontakt.



Projekt OLSZNET